Tuesday, October 1

MKP JADI SASARAN PENYOKONG @MukhrizMahadir


Apa nak dikatakan lagi jika telefon yang MKP miliki dihujani oleh panggilan yang memaki hamun oleh penyokong tegar Mukhriz Mahadir. Korang nie memang tok-tok dan kurang cerdik menilai. Belajarlah menilai setiap isu artikel yang telah dibuat ada sama menyokong atau sebaliknya. Kalau nak tengok tulisan serta pembacaan yang menyedapkan hati pemimpin pujaaan korang bacalah Utusan atau apa saja dari arus perdana. MKP nak habaq ini adalah Blog yang perlu ditulis serta mengkritik secara halus.

Tun Mahadir pun mengkritik Kerajaan dengan pedas dan terbuka.Orang lain bantai boleh kenapa MKP tak boleh. Selalunya orang yang bermulut celaka dan macam neraka inilah yang diberikan perhatian lebih oleh Pemimpin UMNO.Nak apa pun dapat selepas balun pemimpin. Apa salahnya MKP berbuat benda yang sama seperti Tun Mahadir walaupun MKP nie hanya bertaraf Longkang. Tapi longkang aku pun ada jugak yang meroyan jugak.

MKP tak nafikan Aura Mukhriz Mahadir nie boleh mengongcang Pemimpin yang berasa selesa bila berada dipuncak kepimpinan parti. Bagi depa yang ada kat atas nie sedaq sikit dan buat kerja yang diharapkan oleh Ahli UMNO memberi mandat pada 2008. Kalau pemimpin itu bagus sudah tentu tidak tergugat kedudukkanya.

Yang menjadi persoalan ketika ini adalah peranan Tun Mahadir menjawab bagi pihak Mukhriz Mahadir. Apakah releven Tun Mahadir bercakap bagi pihak anaknya. Adakah itu salah!!!! Hakikat yang harus kita terima adalah ramai pemimpin yang bagus itu datang dari bakanya. Tapi korang kena ingat Ahli UMNO nie menghormati Tun Mahadir.

MKP dengan ini menyokong Penuh Mukhriz Mahadir sebagai Naib Presiden UMNO. Kalah menang adalah adat pertandingan tapi bagi MKP mustahil Mukhriz akan kalah dengan sokongan dari Tun Mahadir.


11 comments:

Anonymous said...

piraah.. Baik hang pi sokong Lim Guan eng lagi bagus, pi beli rumah kat weld quay dok la hang dengan cina.

LantakHang said...

Tuan MKP & lain2, ini proses pemilihan dlm keluarga besaq umno, maka jgn la dicemari oleh serangan2 peribadi samada bentuk gambaq calon menari (walaupon dgn isteri sendiri) ka, apa ka. sebabnya klu kita serang peribadi calon kita tak suka org lain buleh serang peribadi calon kita suka. ingat, bukan semua calon2 naib presiden 100% baguih! lagipun bab tun mahathir habaq mukriz bnkn ancaman kpd najib pasei hang nak ambik hati sangat? bukan dia buat mcm presiden sebelum ni, talipon jawatankuasa disiplin jgn ambik tindakan pada menantu dia. tun dr m sekadar menjawap soalan wartawan. klu hang tak sokong mukriz pada aku org lain takleh pertikai itu hak hang.

Mat Mamuh said...

MKP hang nak jadi munafik ka (tak maksudkan apa yg hang habaq). tulih sokong mukriz tapi gambaq hang boh tu apa maksud? klu hang tak sokong murkiz pun takpa itu hak hang. tapi jgn la besaq2kan isu tun dr m becakap. org lain buleh becakap dia tak leh ka? dia org tua hang jgn la perli kunon mukriz mustahil kalah pasei tun dr m di blakang dia. dlm konteks pemilihan umno, ni bukan isu pokok la mat...apa kelas lagu ni???

Anonymous said...

Gua nampak dia nie tak cekap
Boleh nilai bila dia bercakap
Kalut kalu bapa tolong back up
Sampai bilanya bapa nak dakap

Perapi bagi sokongan bangkit
Kenalah bertindak racist sikit
Tak kena gayanya boleh sakit
Dicantas oleh geng atas rakit

Mesti dulu jadi perdana menteri
Nantinya dapat kat orang Negeri
Bukan nak langkah seorang diri
Bapa di belakang gagah berdiri

Mahu naik atas mestilah cepat
Terlambat kalu nanti tak dapat
Banyak tangga nak kena lompat
Ada penghalang bapa kan lipat

Mesti naikkan anak tersayang
Sendiri kalu dah tentu goyang
Harapkan bapa sebagai bayang
Bapa jalan kita pun melayang

Anonymous said...

aiyeeee!!!!!

Anonymous said...

ikut suka hang la..

matkilaupenang said...

Merapu pulak hg nie....lari tajuk.

matkilaupenang said...

Kata dulang paku serpih....derrrr....gambaq nie berlambak kt google. Jangan jadi buta it... lantak hang

matkilaupenang said...

Ini gelanggang aku...so.....tq psl komen.

matkilaupenang said...

Nampaknya hanya hg yang paham apa maksud aku.....tq bro

Anonymous said...

Mukhriz untung, cara berkempen dia cukup senang.

Mukhriz tak perlu nak jawab apa2 isu atau serangan politik ka atas dia. Dia tak perlu guna blogger, ada orang dekat boleh tolong jawab, lagi power dari bloger2 semua.

Mukhriz tak perlu nak ‘attack’ mana2 musuh politik yg perlu dijatuhkan. Dia tak perlu guna blogger, ada orang dekat boleh tolong ‘attack’, lagi power dari bloger2 semua.

Mukhriz tak perlu nak fikir teruk2 cara nak tadbir atau perintah kalau dia berjaya naik. Dia tak perlu ada team penasihat, ada orang dekat boleh tolong fikir, lagi power dari penasihat2 semua.

Bertuahnya Mukhriz …

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive