exponegaraku

Thursday, October 18

AHLI UMNO DILARANG TONTON VIDEO NIE?


Jangan tengok jika tak cukup umur der..........Nanti boleh timbul bermacam persepsi buruk kepada korang...Kalau dah penipu tue penipu jugaklah si Khalid Gagap nie....Eloklah Rakyat Selangor dah kena Kencing berdiri dengan Khalid Gagap nie.....Padam muka dengan rakyat Selangor jugak kerana korang nak sangat mengundi PKR nah rasakan penangan Kencing dari PKR......Jangan Marah EK kat MKP...kami kat Penang pun sama jugaklah Kencing dengan TOkong Erogan LGE lagi....

Bila dah terkena nie beb!!!! pepakatlah kita tukarlah pulak pada PRU yang nak mai nie...  


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive