Monday, October 29

MUASANG BERBULU BABI DIKESAN DINIBONG TEBAL @dzainalabidin @tengchangyeow @NajibRazak


Ada jugak yang bersikap sedemikian.Dah lah makan gaji dengan kerajaan Pusat UMNO/BN lepas tue nak sabotaj pulak,Macam nie kat Penang Road bersepah punya dok ada der......Patut yang mentabdir dan diberi kepercayaan buat lah tanggungjawab yang telah diamanahkan dengan jujur.

Takkan nak jadi seperti anjing dah diberi makan, tangan tuan pulak hendak digigit.Mana boleh benda macam nie dibiarkan.Pemimpin BN yang dok ada takkan nak tengok saja kot?...Nak menang atau tidak.Orang masuk dalam rumah kita buat kacau dan main belakang takkan nak biaq....kot...


 

Pakatan Rakyat Nibong Tebal kelihatan semakin tersepit untuk meraih sokongan rakyat!!!
Lantaran itu, dapat diperhatikan, mereka kini mula tampil dengan pelbagai idea yang dilihat begitu terdesak bagi memastikan mereka terus berkuasa.
Antara contoh idea terdesak yang dapat PM tunjukkan adalah seperti di bawah;

Iklan tersebut dipaparkan di salah sebuah FB Group rasmi sebuah parti di Nibong Tebal.  
Namun, bukanlah isu idea yang cuba PM ketengahkan di sini. Isu sebenar yang cuba PM ketengahkan adalah berhubung dengan ketelusan yang dilaung- laungkan selama ini oleh Lim Guan Eng. 
Yang membingungkan PM, majlis tersebut dikatakan akan diadakan di dewan salah sebuah jabatan kerajaan yang berada di bawah kuasa Kerajaan Persekutuan yang dinaungi Barisan Nasional.  
Nampak benar kerajaan Barisan Nasional lebih prihatin akan  kebajikan rakyat sehinggakan majlis anjuran Parti Keadilan Rakyat pun dibenar untuk berlangsung di dalam kawasannya demi membuktikan slogan "Pencapaian Diutamakan, Rakyat Didahulukan" adalah benar. 
Yang membuatkan ia bertambah pelik, jika disingkap perlakuan kerajaan negeri naungan Pakatan Rakyat pula lebih mengamalkan dasar tertutup apabila Barisan Nasional cuba melakukan perkara yang hampir sama di dalam kawasan mereka (KLIK SINI). 

1 comment:

Anonymous said...

Kenapa ada logo ILP tu ???

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive