Monday, October 29

PAS KELANTAN TIADA CALON YANG BERKALIBER SELAIN NIK AZIZ



Tindakan Pas Kelantan mahu Nik Aziz bertanding pada PRU Ke-13 dan kekal menjadi Menteri Besar membuktikan parti itu sedang menghadapi masalah dalaman yg hebat terutama dalam mencari pengganti yg sesuai.

Pemimpin Pas Kelantan memang menyedari bahawa Mursyidul Am Pas itu sudah tidak mampu untuk melaksanakan tugas berat kerana masalah kesihatan yg serius, namun kerana ketiadaan pemimpin yg berwibawa,Nik Aziz yg umpama Quran buruk itu tetap disuruh jadi boneka . Sebagai seorang Menteri Besar, Nik Aziz sendiri sepatutnya menjadi penggerak kepada program dan pembangunan negeri dan bukannya menyerahkan tugas berat itu kepada orang lain.

Beberapa implikasi daripada kenyataan Exco kerajaan Pas Kelantan, Takiyuddin Hassan itu, pertama, beliau mengetahui Nik Abdul Aziz mempunyai anak emas iaitu Husam Musa, jadi untuk menyekat Husam daripada menjadi Menteri Besar, beliau membuat kenyataan memaksa Nik Abdul Aziz supaya terus memimpin.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive