Friday, October 12

Nik Aziz Tambah Merapu


Ramai yg tidak terkejut dengan kenyataan Mursyidul Am Pas, Nik Aziz bahawa parti itu akan terus bekerjasama dengan DAP dalam memastikan kemenangan pada PRU Ke-13 nanti.

Namun apa yg menghairankan ialah berhubung hujah Nik Abdul Aziz bahawa DAP tidak pernah mengganggu parti itu sejak kedua2 pihak bekerjasama. Kenyataan beliau itu tidak berasas kerana semua orang tahu bagaimana nasib Pas sejak berkawan dengan DAP dan PKR.

Kita hendak bertanya, kenapakah Pas menggugurkan perjuangan negara Islam dan menggantikan dengan negara berkebajikan? Selain itu juga, kita hendak tahu siapakah pemimpin pembangkang yg berkata langkah mayat beliau terlebih dahulu jika hukum hudud mahu dilaksanakan?

Bukankah itu kenyataan seorang pemimpin DAP sehingga menyebabkan Pas sejak tahun 2008 terpaksa mengubah hala tuju perjuangan politiknya dan Pas tidak lantang lagi bercakap soal hukum hudud.


Betul-betul dah nyanyuk Nik Aziz ni ..... adoi ....

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive