RAPID

Tuesday, October 9

KESIAN M.NASIR DIFITNAH




Gamat blogspera semalam telah melaporkan m.nasir masuk PKR dan sebagainya akan tetapi maklumat yang MKP terima pagi nie amat mengejutkan....Suara didalam rakaman lagu Propaganda Keadilan walaupun tak berapa adil adalah bukan suara sebenar M.Nasir.

Pemilik suara itu adalah seorang lelaki bernama Azroi....Walaupun M.Nasir belum lagi mengeluarkan kenyataan namun memang sahih itu bukan suaranya...

Sekarang nie teknologi macam-macam ada beb.Malah ramai artis dan rakyat marhean teringin menjadi seperti M.Nasir.M.Nasir bergelar sifu dan menjadi idola kebanyakkan rakyat Malaysia.

MKP biasa mendengar suara yang seakan sifu M.Nasir di Majlis Rumah Terbuka hari raya.Seorang anak muda berperwatakkan seperti M.Nasir dari jauh lah, tapi bila dekat hanya rambut aje sama yang lain hampeh der....melugai pun ada bila tengok dekat.....Kalau korang nak ushar boleh mai kat Bukit Mertajam.....

So kesian M.Nasir dicerca dan di Hamput dengan bermacam cara tanpa usul periksa oleh sesetengah pihak.....Nie semua salah Assmin Ali der pasal dialah yang up-load video tue atau macai suruhannya.........

MKP Ayat Sempoi : M.Nasir nie orang UMNO la..........

- Posted using BlogPress from my Nokia 3310.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive