Monday, October 1

Aksi Gebu Melentik Neelofa Atas Tilam Barunya


Neelofa antara artis baru yang tengah top sekarang ni. Faktor kecantikkan dan keseksian dikatakan punca utama nama Neelofa meniti di bibir peminat terutamanya lelaki. Bagi peminat Neelofa terutamanya lelaki.

Sepanjang minggu ini boleh dikatakan sebagai minggu Neelofa. Walaupun kontravesi yang melanda diri beliau, namun rezeki yang diterima anak seni ini begitu memberangsangkan. Heh!




Buat julung kalinya, King Koil jenama tilam tersohor di Malaysia mengambil seorang selebriti sebagai duta jenama tilam King Koil. Secara tidak langsung, Neelofa merupakan duta pertama yang dilantik oleh King Koil.

Perjalanan hidup seni Neelofa yang sedang meningkat naik ini menarik minat King Koil untuk melantik beliau sebagai duta jenama ini. Pihak King Koil begitu tertarik dengan gaya beliau yang versatil, bertenaga & punyai personaliti yang dinamik.

MKP Ayat Sempoi : Bila Dah top Senang nak Jadi Duta produk Der?Abby Abadi tak nak jadi duta jugak ke?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive