RAPID

Tuesday, October 2

BLOGGER PAKATAN BIADAP HINA YDP AGONG?


Satu artikel yang kurang ajar menghasut supaya membenci institusi raja dan kesultanan melayu.Apa kejadah korang nie sampai kedaulatan Raja-Raja Melayu pun nak dipertikaikan.Kesian MKP dekat korang ekk..... Dulu pegi sekolah dan belajar ilmu tapi masih bodoh dan tak paham apa itu Rukun Negara...Mungkin masa dulu pi sekolah dia tido atau melancap dalam kelas kot bila cikgu ajar subjek nie....Sebab tu kalau korang tengok kebanyakkan blogger pembangkang termasuk HAPRAKDAILY dok letak iklan ubat Kuat kat blog depa......Nik Aziz ajaq macam tue kot.....Atau nak lawan Anwar sapa punya lagi panjang...



MKP rasa penulis blog ni tak tahu mengenai kepentingan dalam menjalinkan hubungan dua hala (diplomasi dua hala) dengan negara-negara yang merupakan negara ‘trading partner’ dengan Malaysia, terutamanya dalam bidang ekonomi, seperti Jepun...atau penulis blog ini memang bodoh kerana sudah termakan hasutan Anwar dan DAP untuk menghapuskan institusi raja-raja Melayu di Malaysia...Sebab itu penulis ini cuba untuk menghasut pembaca-pembacanya dengan mempersoalkan tujuan lawatan negara ini..."Agong, Permaisuri dan Menteri Melancung Ke Jepun. Perbelanjaan rakyat bayar. Apa faedah untuk rakyat?"



MKP Ayat Sempoi: Yang Anwar keluar dari Malaysia tiap-tiap bulan, kononnya nak menjalinkan hubungan luar tak persoalkan pula...Dari mana datangnya duit itu...??

1 comment:

mizzlina said...

In Malaysia, you can for sure visit many beautiful places and states such Melaka , Penang, Kuala Lumpur , Johor Bharu and many more. The states mentioned above has their own hidden histories and beautiful heritage. Hence one of the convenient ways to travel within Malaysia , or to Singapore and Thailand is by an express bus . You can probably do an online bus tickets booking and pick your coach to travel to any of your choice destination, instead of going to the counter and hearing a reply of "No Ticket". And if your thinking of going to Thailand after a month or 2 in Malaysia, you can book your bus ticket online from penang to thailand. I hope this input helps you in picking your destination to travel. Why waste time queuing up at the counters where you can just do an online bus tickets booking ! Thus, just by a click on the internet, you will be able to select your preferred destination.

By traveling in the express bus come luxurious coach, you can just name the destinations you would like to visit and we will provide you with the best service!

We have buses not only traveling within Malaysia , but from Singapore as well as in bus Singapore to Butterworth , Singapore to Alor Setar , bus Singapore to Johor Bharu, Kamunting , KLIA , LCCT , etc.

While in the process of promoting beautiful Malaysia, here are also a few places one can consider visiting through the conducive and accommodative express bus . If you are Singaporean or a traveller coming from the Land of Merlion, you may take a bus Singapore to Johor Bharu and enjoy few popular destinations such as Desaru, Danga Bay, Kota Tinggi Waterfall and many more.
If you are planning to skip Singapore, you may take a bus Singapore to Melaka and enjoy the heritage left by the Portuguese British and the mix culture of Baba and Nyonya.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive