exponegaraku

Tuesday, October 2

KEKASIH BARU ABBY ABADI RUPANYA BLOGGER?


Patutlah sejak kebelakangan nie nampak abby nie pandai spin cita kat Twitter rupanya ada guru yang dok ajar der....Lama jugak MKP dok cari siapa gerangan yang mengajar tapi kebetulan dapat gambar nie kat dalam alam maya.Betulke nie Milo suam......Tapi yang penting Abby yang dedahkan identiti milo sendiri....Dengaq kata blogger nie makan dua kolam PKR dan BN...haaaa




Secara tidak lansung, seorang blogger pencacai ni terpaksa jugak mengaku yang dia terima bayaran dari Datuk Seri Najib. 
Tapi bayaran yang diterima tu tidak la secara lansung. Dia terima bayaran tu melalui iklan yang diletakkan didalam blog dia sendiri. Ni 'print-screen' dari blog tersebut:


Bukan la nak cerita apa sangat pun. Tinggal lagi, selama hari ini, puak - puak Pakatan Pembangkang ni jelek sangat nak terima duit dari orang UMNO.

Nak pulak kalau dari seorang pemimpin seperti Datuk Seri Najib. Ada yang kata, duit tu semuanya duit haram belaka. Tapi, sekarang ni dah lain dah.

Sekarang ni, kalau orang UMNO nak bagi, ambik je. Jangan banyak tanya. Rezeki kata diorang. Apa saja yang UMNO bagi, ambik. Tapi undi jangan bagi. Boleh pulak macam tu ye?

Yang tambah menghairankan ialah kenapa Si Blogger Pencacai Pakatan tu nak guna Google Adsense untuk menambahkan pendapatannya?

Tak cukup ke dengan dana yang diberikan oleh puak - puak Yahudi tu kepada Pakatan pembangkang ni? Atau memang diorang tak de lansung bahagian dalam dana tu?

Dan bukan ke sekarang ni puak - puak Pakatan Pembangkang tu tengah buat kempen untuk menghalang penggunaan barang - barang Yahudi?
SUMBER SEMUT HITAM  

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive