RAPID

Saturday, October 6

LID KERA DIBAYAR UNTUK BAKAR BAJU UMNO?


Marah nyamuk bakar kelambu itulah perumpamaan yang bolek MKP katakan pada penipu yang mendakwa dirinya Ketua Cawangan UMNO Cawangan Batu 5 Permatang Tengah Parlimen Permatang Pauh...Talib nie klu kat Permatang Pauh nama gelaran yang selalu orang panggil LID KERA nama gelaran pun dah macam kera haaaa .....Sesudah la Talib dok menipu orang mengatakan hang masih lagi memegang jawatan sebagai Ketua Cawangan...Kalau nak mohong kat orang luar dari Pulau Pinang waima Permatang Pauh mungkin depa boleh Pecaya.....Tapi orang kat Permatang Pauh nie kenal siapa yang menjadi dalang Di Permatang Pauh selama ini.......




Kalah didalam pemilihan Ketua Cawangan pada tahun 2008 tapi masih menipu ke?Jika sebelum 2008 Talib nie memang Ketua Cawangan...Kenapa Talib nie ditolak oleh ahli sendiri didalam cawangan?Jawapannya adalah kerana sikap beliau sendiri yang suka berpoya-poya dan berjudi.....Nak kata teguk air kencing setan boleh dikatakan setiap malam la......Talib Permatang Pauh bukanya besar sangat cerita didalam kelambu pun boleh keluar jika pemimpin mempunyai tabiat buruk serta mempergunakkan jawatan untuk memerah pemimpin serta peniaga yang berpayung padanya.......

Jika seorang pemimpin tidak mampu untuk menjaga rumahtangganya sendiri apa lagi untuk memimpin orang lain...Malahan bini sendiri pun lari malam kerana sikap tidak bertanggungjawabnya....Nak sangat  fitnah orang lain padahal diri sendiri tidak terurus macam mana.Ahli cawangan melihat dan mendengar....Bini hang pun lari bro.....Nak dedah lagi!!!!!! MKP rasa cukup setakat ini....

MKP Ayat Sempoi : Dedahan seterusnya akan menyusul selepas ini dan bukti Video LiD Kera dapat duit sebanyak ribu-ribu-ribu-ribu $$$$$$$$?????? dari ketua AMK Permatang Pauh untuk memburukkan pemimpin UMNO?????????



3 comments:

Anonymous said...

Da satu g, lid kera ni masa jadi pengerusi jkkk dia pecah amanah duit kutipan sewa...mmng smua org kg xmau dia ni memimpin jkkkk, kira duit jaa ni, jadi aku tak terkejut kalau amk upah dia ni duit, dia ni ada org yg dok mengarah dia, org yg keciwa dlm politik dn tak da tempat dlm umno...bekas pemimpin bhgn tpi bkn pmtg pauh laa...mmng patut pn dia ni dipecat dri umno, pengkianat bangsa.....da sorang g yg dok kaya psai polisi umno tuk mepakasakan org melayu tpi lupa diri...

Anonymous said...

Dah nama PAKATOON HARAMjadah...jadi yg join semuanya yg prangai pon HARAM JADAH....

Anonymous said...

Gua teka..... Dulu bahagian bagan. La dengarnya dah terbang ke batu kawan. Ada betui ka kawan. Kasi londeh la.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive