Monday, October 8

Mat sabu diiringi oleh ribuan ahli PAS kemahkamah

Hari ini adalah hari perbicaraaan Mat Sabu, 57, didakwa membuat tohmahan memburukkan nama baik anggota polis dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong dalam satu ceramah di Tasek Gelugor Ogos tahun lalu.

Beliau didakwa memfitnah anggota polis berkenaan dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan pengganas komunis di Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950, dengan mengetahui bahawa tohmahan yang dibuat akan merosakkan nama baik anggota polis dan keluarga mereka.





Nampaknya ribuan ahli PAS yang hadir untuk memberi semangat kepada Mat Sabu nie,,,,Tapi ini adalah gambar yang MKP ambil sebentar tadi...tapi yang MKP  nampak hanya 5 kenalan rapatnya hadir...Mana pi yang lain?
Kes yang dibicarakan.

Ceramah Mat sabu yang telah mencetuskan kontroversi hingga ke mahkamah...

MKP Ayat Sempoi ; Dok tunggu pulak apa Susan Loone nak kelentong dalam MalaysiaKini....Dulu dah kantoi dengan dedahan Dr. MIM..

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive