Monday, August 20

GEMPAR : PAS Teluk Intan Kutip Wang Fitrah?

Terdesak sampai wang fitrah pun PAS Teluk Intan nak sapu ke?Apa punya kejadah harami memalukan umat Islam SeMelaysia aje nie?Pada mulanya MKP ingat benda nie hanya sekadar gurauan  akan tetapi apabila meneliti dengan dengan lebih mendalam dan terperinci sah bahawa PAS Teluk Intan memenang dok saku duit orang ramai untuk kegunaan Parti PAS.
Terkejut saya di pagi hari didalam sebuah masjid di Kampung Batak Rabit, Teluk Intan apabila saya membayar fitrah kepada Parti Islam Semalaysia (PAS) dan bukannya kepada Pusat Zakat Dan Fitrah, Jabatan Agama Islam, Perak. Kenapa harus jadi begini dan apakah hak untuk Parti Pas mengutip Fitrah kepada Rakyat. Ini sudah menjadi satu kesalahan bagi undang2 Kerajaan Malaysia.... Apakah Parti Pas sudah tiada duit untuk digunakan bagi PRU nanti dan cara itu sahaja digunakan untuk mendapatkan duit..... Tiadakah cara lain untuk menipu rakyat lagi dan ini jelas menunjukkan Parti Pas sudah mula menipu rakyat. Semuga Allah memberikan pembalasan kepada Ahli2 Parti Pas termasuk para Pemimpin Pas yang bersubahat didalam perancangan aktiviti kotor ini...PenditaAlam 

Laporan Polis Dibawah telah mengesahkan apa yang telah berlaku.




klik imej untuk besarkan 

MKP berharap pihak Majlis Agama Perak atau siapa saja yang merasakan bertanggungjawab harus selidik isu yang telah dibangkitkan ini.Ini telah menjatuhkan martabat kita sebagai umat islam yang telah digunakan oleh individu yang tidak bertanggungjawab....Pastinya pihak yang terkena batang hidungnya akan menafikan isu ini...Laporan Polis sudah dibuat oleh pengadu dan apa lagi bukti yang perlu?so siasat dan dan dakwa mereka ini?

2 comments:

Anonymous said...

PARTI AJARAN SONGLAP=PAS

pejuang hamas...

Anonymous said...

Sah2 kalau hasil zakat yg dikutip utk. kegunaan si empunya organisasi yg. diwakili iaitu PAs! Tak kan dia dgn rasa tanggungjawab nak serah pada MAiPk kan?dunia dunia..moga dapat pembalasan dariNya.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive