Monday, October 1

FORMULA APA NI 3-3-3-1?


Pada mulanya pada sidang media petang semalam MKP terpinga jugak dengan formula yang diberikan oleh Datuk Seri Zahid Hamidi 3-3-3-1 mak main bola ke pakai formula nie ,,,,,apakah benda yang dimaksudkan....?
Umno Pulau Pinang perlu mempertahankan 11 kerusi DUN serta merealisasikan 'Formula 3-3-3-1' jika BN mahu merampas semula Pulau Pinang pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13.
Maksud Formula 3-3-3-1 ialah Umno Pulau Pinang perlu menambah tiga lagi kerusi dengan 11 yang disandang sekarang, MCA dan Gerakan memperoleh tiga kerusi masing-masing dan satu oleh MIC.
Jika ini berlaku, kita dapat bentuk kerajaan BN di Pulau Pinang dengan majoriti satu kerusi. Tetapi kalau parti komponen BN negeri bekerja lebih kuat lagi, saya yakin lebih banyak lagi kerusi DUN boleh dirampas di negeri ini," katanya.
Sebelum itu DS Zahid Hamidi telah merasmikan Pelancaran BN Pilihan Orang Muda yang telah berjaya mengumpul lebih dari 5ribu peserta,JIka dilihat dari video diatas kemeriahan telah terbukti yang BN kini menjadi pilihan orang muda....

MKP Ayat Sempoi : Usaha Tangga Kejayaan,Orang Muda Sudah Mula Beralih Kepada BN.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive