Thursday, October 4

GUAN ENG MEROYAN DENGAN KEDAI RAKYAT 1MALAYSIA

Harga barang yang murah menjadi ancaman haprak pakatan kerana selama ini mereka sering kali berkempen kononnya menyokong BN harga barang naik. Kempen pakatan dimatikan dengan hanya menggunakan kedai 1Malaysia.

Ingatlah haprak pakatan mahu rakyat sentiasa susah kerana politik perut menjadi intipati menyebarkan sentimen kebencian kepada kerajaan.


MKP berpendapat mungkin dengan pelbagai Tranfomasi yang telah dibuat oleh DS Najib Razak telah membuatkan Ah Beng AKA Tokong Erogan nie tido tak lena dan membuat bermacam cara untuk menghasut rakyat supaya memangdang serong terhadap KR1M...Celaka punya Ah Beng Keluarkan fakta yang merapu dan tidak benar....Umum tahu AhBeng Tokong Erogan nie pandai Putaq-Belit dan berlidah bewak......Bagi Ahbeng RM 100 yang Kerajaan DAP bagi Lagi Bagus dari BR1M(RM500) yang telah diberi Kerajaan BN/UMNO....Fikir-fikirkan sejenak apa motif Ah Beng Tokong Erogan nie?????? 

1 comment:

Anonymous said...

oi tokong ko takpyh sebok2 laa
ko jaga kebajikan rakyat penang dah cukup. ko tu dah kaya ko apa tau . bahangong punya tokong

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive