RAPID

Friday, November 2

VIDEO GEMPAR : KERETA TERJUN JAMBATAN TERPANJANG DI MALAYSIA

Hari ini kecoh satu pulau beb pasal cerita kereta jatuh dari Jambatan terpanjang diMalaysia nie....Walaupun tembok penghalang agak tinggi.Rasanya dekat 1meter....Agak ajelah tapi firasat MKP menyatakan memang ketinggian tue lah..

Dengan ketinggian itu agak sukar jugak kereta ini untuk terhumban terus kedalam laut...Tapi boleh cipta rekod Malaysia nie......Sepanjang MKP tinggal dari kecil sampai sekarang....Kejadian sebegini belum pernah berlaku....Kalau jatuh dari Feri tue pernah jugak dengaq...

Tapi sejak DAP pegang kuasa kat Penang nie macam-macam kejadian pelik berlaku...Mungkin petunjuk Tuhan nak tunjuk kepada orang penang kot yang DAP nie membawa malang dan sial kepada rakyat Penang Ma...

Ah-Beng!!! lu punya ong talak mali!!! Apa pasat ini macam jadi ma?Lu punya mulut macam itu longkang ma!!! Atau memang lu memang kimak maaaa!!!!

Tuhan sudah malah sama lu ma....Sebab lu suka bikin naya dan fitnah olang ma...Itu pasat lu punya olang sendli pun panggil lu Tokong Crocky Erogan MAaaaaa....

Melalut pulak korang tengok lah sendiri Video nie KLIK

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive