Monday, January 30

Anwar Ada Udang Sebalik Mee!!!Pujuk Hadi Awang?



Kilauan air tasik yang bekocak menjadi lebih kuat. Adakah Hj Hadi ingin larikan diri selepas mengetahui dia telah diperangkap parasit mengingkirkan ulama dari parti? Kemungkinan dia akan dipaksa untuk menendang keluar beberapa tokoh yang tidak sealiran dengan Anwar yang selama ini banyak menyokongnya. 


Dr Hasan juga bakal membangkitkan persoalan sebab-sebab Hj Hadi memecatnya. Sebelum ia menjadi lebih berat, lebih baik dia mengambil pendekatan ini sekurang2nya akan mendapat simpati dari para penyokong. Lebih utama ia tidak akan dipersalahkan oleh ahli PAS setelah Azmin dan Anwar mula menafikan terlibat dengan penyingkiran Dr Hasan. Ini bermakna, Hj Hadi terpaksa bertanggung jawap. Hj Hadi juga seolah sudah tahu nasibnya dalam muktamar akan datang, akan disingkirkan oleh parasit erdogan ini. 


Anwar tidak mahu ia berlaku sekarang. Biarlah setelah parasit ciptaannya mendominasi PAS sepenuhnya selepas PRU nanti dan kemudiannya secara perlahan menelan parti Islam itu. Masa untuk Nik Aziz bertakhta juga semakin suntuk, sementara ulama lain bakal mengalami nasib malang sebagaimana Dr Hasan nanti termasuk Dr Haron Din.. Anwar tahu, Hj Hadi penting untuknya supaya terus mengawal ahli pAS yang sedang bermimpi indah ini. Masihi ramai ahlu PAs sedang nyenyak tidur, Ia cukkup penting untuk Anwar mengekploitasi undi PAS dalam PRU kerana undi untuk PKR sebenarnya tidak mampu menandingi BN. Dibimbangi.ahli PAS yang sedang mamai dengan putar belit dan pembohongan Anwar selama ini akan terjaga dar tidur dan menolak kepimpinan ketua parasit ini.


Ini balasan Allah pada PAS yang sebelum ini amat angkuh memanggil saudara Islam mereka sebagai kafir hanya kerana tak mendewakan Nik Aziz. Lihat apa sudah jadi, bagai katak yang menyelam ke adalam kuali berisi air sejuk, ia tidak sedar api sedang menyala dan mula membakar dan akhirnya mendidih, menyebabkan katak tersebut mati tanpa disedari. Itulah keadaan PAS sekarang ini, masih di dalam lena.Kepada PAS, ramai dari kami tidak ingin Islam hancur. Tapi kerana hati kamu sudah gelap dek kebencian pada UMNO, bagai katak, kamu tak sedar, Islam akan terhancur sama.



Anwar akan cuba memberi arahan supaya Hadi bertanding kerana ketiadaan Hadi akan membahayakan sokongan daripada pihak PAS terhadap PR dan Anwar khususnya. Anwar terpaksa mempastikan Hadi (serta Nik Azizi) masih boleh beliau pergunakan untuk mendapat sokongan.Hadi sebenarnya memang patut berundur. Bukan sahaja sebagai wakil rakyat malah sebagai Presiden PAS. Beliau adalah seorang pemimpin yang lemah, tidak mempunyai kecekapan siasah yang baik. Zaman kepimpinan beliau menyaksikan PAS menukar konsep perjuangan dan PAS menjadi hamba kepada PKR dan DAP. Sebagai pemimpin yang bertanggung jawab serta ada maruah diri,beliau sepatutnya meletakkan semua jawatan dengan segera.

1 comment:

AJAI62 said...

Assalam Bro

Manakan mungkin dia akan letak jawatan tu... Dia pegang jawatan tu sampai ke liang lahat... Cakap apa pun contoh terbaik Nik Aziz... selagi UMNO tak hancur selagi tu dia akan pegang jawatan dia sampai mati...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive