Monday, January 30

Guan Eng Cari Pasal Dengan Zahid Pulak Dah???


Dulu pasal isu kapal selam Guan Eng serang DS Zahid Hamidi??Terbaru Guan Eng tuduh UMNO melalui  DS Zahid mengeluarkan kenyataan bahawa mengunakan anak perempuannya sebagai sasaran politik untuk menjatuhkan kreditbialiti beliau serta anak perempuanya,Apa salahnya kenyataan Ds Zahid dibawah????Itu adalah contoh yang baik bukannya mengata yang tidak baik????Apa punya mainan politik macam nie?Nampak  seperti mahu mencari salah orang lain dalam setiap pekara yang berbangkit????
Ketua Menteri Pulau Pinang menuduh Umno menggunakan anak-anaknya sebagai sasaran politik dan mendakwa anak perempuannya pula menjadi mangsa serangan Naib Presiden Umno,  Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.
Ahmad Zahid, yang juga Menteri Pertahanan, semalam, dilaporkan sebagai berkata bahawa Program Latihan Khidmat Negara kini diterima pelbagai pihak dan diyakini oleh ibubapa kerana memberikan kesan positif kepada anak-anak mereka sambil menggunakan anak Guan Eng sebagai contoh.
Guan Eng, dalam satu kenyataan yang disiarkan mencabar pemimpin BN untuk mensasarkan sebarang serangan hanya terhadapnya dan berhenti menggangggu anak-anaknya.

Zahid dipetik sebagai berkata Lim Kit Siang, penasihat DAP sendiri telah melihat bagaimana cucunya, yang menyertai program terbabit di kem Balik Pulau telah berubah menjadi lebih baik.
"Anak perempuan saya adalah seorang anak yang baik dan kelakuannya adalah sama sebelum dan selepas menyertai program PLKN. Kedua-dua saya dan bapa saya tidak pernah berkata kepada menteri pertahanan dan kami juga tidak mengucapkan terima kasih kepadanya seperti yang didakwanya," katanya lagi.AP


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive