Saturday, January 28

VIDEO PANAS : HARRDORE PAS FELDA TELOI TIMUR MASUK UMNO.


Nampak sangat yang puak - puak Parti Angguk Saja tu sekarang ni berada dalam keadaan yang cukup genting. Semuanya bukan salah perjuangan dan dasar parti tu.

Tinggal lagi, diorang ni terlalu percayakan kata - kata Si Ketua Penipu dan juga konco - konconya yang sememangnya TAMAK dan GILA KUASA.

Punya kemaruk nak jadi Perdana Menteri, sanggup mereka lakukan apa sahaja. Malah sampai sanggup menghalalkan Si Peliwat ni untuk jadi Khalifah mereka.

Itu pun diorang masih nak nafikan lagi. Masih lagi diorang nak tipu rakyat dengan mengatakan yang PAS tidak terkesan isu pemecatan Datuk Dr. Hassan Ali.

Pun diorang nak kata yang isu tu hanya memberikan kesan yang kecil? Sudah - sudah la nak menipu rakyat ni. Jangan ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam diorang. 

Diorang pecat Dr. Hassan Ali pun bukan sebab nak menegakkan syiar Islam. Sebaliknya, mereka pecat sebab Hassan Ali tak sokong Si Peliwat serta perjuangan dia yang KOTOR!!! Kalau dah Haram tu, Haram la jugak!!! Jangan suka - suka kata Halal pulak!!!


Baca MKP dedahkan sebelum ini KLIK DISINI

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive