Saturday, January 14

Guan Eng Apa Lu Mau Lanjau Lagi?



Ceramah Guan Eng diadakan didewan Kg. Baru,Pokok Sena bersama Mat Sabu,Mahfuz Omar & Rodziah semalam. Dalam ceramahnya Guan Eng berkata rakyat akan memperolehi "besar punya pahala" sambil mengangkat kedua-dua tangannya.Bukan pahala akan tetapi bala dok timpa mai dekat pengundi Pokok Sena.Apa Guan Eng dah buat dekat orang melayu Pulau Pinang rasanya dah banyak penindasan telah dilakukan oleh cauvanis DAP nie.Kedai dirobohkan dan bermacam lagi telah dilakukan oleh DAP.Hampa tengok video nie dulu untuk menilai.


Bukti untuk rakyat Pokok Sena menilai apa yang guan Eng buat.Jangan kena tipu bulat-bulat pulak.


Tengok apa Pakcik nie kata.


Malah sempat musibat punya Bapak Nenen melemparkan tohmahan kepada UMNO dengan berkata "kita tak makan wang, UMNO makan wang".Dalam masa yang sama Guan Eng menabur 3 janji jika PR diberikan peluang memerintah :
  1. RM1000 setahun untuk warga emas.(duit judi kot?)seperti yang pak cik nie kata dalam video.
  2. Mansuhkan Tol Plus.Habis semua pekerja tol PLUS kena tendang pasal tak ada duit nak bayaq gaji,Kebanyakkan pekerja PLUS nie melayu.
  3. Kurangkan kos sara hidup.Pulau Pinang beli barang pun sama harga jugak, kalau dia jujur kenapa kerajaan negeri tak turunkan dulu harga di Pulau Pinang.
Eloklah sekiranya janji-janji ini dilaksanakan di negeri Pakatan memerintah sekarang. Orang Islam berkopiah, bila dengar Guan Eng kata "Undi PR dapat pahala" - mereka terus bertakbir.

Apa hendak jadi agaknya dengan bangsa kita sekarang ini?So pakat-pakat pikiq pengundi Pokok Sena ,janganlah apa yang terjadi di Pulau Pinang akan jadi disana.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive