Thursday, January 19

Manifesto PR cedok idea BN.





Pemimpin menasihatkan kepada seluruh rakyat agar tidak terpengaruh dengan manifesto Pakatan Rakyat (PR) yang dilancarkan baru-baru ini,manifesto itu sebenarnya berasaskan apa yang telah dilaksanakan oleh kerajaan Barisan Nasional (BN).  Pembangkang hanya mencedok idea Kerajaan dan menidakkan apa yang pernah dilaksanakan oleh Kerajaan selama ini.


Mereka (PR) hanya ambil idea dan pelaksanaan kita (BN), kemudian mencari sesuatu yang tidak betul untuk menyelar BN.Apa yang pasti, semua idea dalam manifesto berkenaan telah kita laksanakannya, misalnya pengisytiharan harta benda, BN telah lama lakukannya.


Yang peliknya seperti tidak apa yang terjadi di Pulau Pinang.KMPP macam tak faham atau tak mengikuti perkembangan politik tanahair.Pengisytihar harta telah dibuat sebelum ini.Sebelum seseorang calon bakal dipilih oleh BN menstilah mengisytiharkan harta serta asetnya dan segala perincian akan dihantar kepada Presiden Parti.KMPP janganlah dok kena ranjau dengan taktik pembangkang nie??????



1 comment:

pukimaq said...

Betul tu.Kalau istihar pun tak apa sebab dah banyak disimpan di dalam akaun luar negara.Aku suka bontot homo cun.Aku tak peduli!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive