Saturday, January 14

RM13,599.99 supaya MiloSuam dedahkan siapa Pengebom #BebasAnwar901 @PDRMsia



Nota: Semalam kawan-kawan blogger telah berpakat untuk sumbangkan seorang sedikit duit supaya kita boleh bantu polis tangkap pengebom ni. Sejumlah rakan-rakan blogger juga hampir-hampir menjadi mangsa pengebom ini dan kita semua amat marah dengan tindakan ganas ini. 


Sebanyak RM 3,599.99 telah dikumpul. Apa kata rakan-rakan yang lain juga pakat-pakat beri sumbangan seorang sikit supaya jumlah ganjaran boleh kita naikkan lagi? Marilah kita bersama-sama tunjukkan bahawa kita tolak keganasan dan kita mahukan rakyat Malaysia membantu pihak polis selesaikan kes ini dan bawa pihak yang bertanggung jawab ke muka keadilan. 



MKP kata:mungkin angka 9 menjadi kesukaan Anwar so tambah bagi ada 4kali 9.,



Demi Ganjaran RM10K - @MiloSuam Akan Dedahkan Maklumat Pengebom #901??

PDRM dah keluarkan tawaran RM10 ribu kepada pemberi maklumat kes letupan di Mahkamah Tinggi hari tu.. Ada sesapa yang nak ke?

Kepada sesapa yang berangan nak dapatkan hadiah ganjaran RM10 ribu dari PDRM tu, gua nasihatkan supaya korang lupakan sajalah niat murni tu..

Sebabnya, gua confirm duit reward 10 ribu tu akan dapat pada blogger gay jamban MiloSuam pasal mamat gay tu memang pakar cari bukti..

Kepakaran mamat tu cari fakta memang terkenal seantero blogsphere sampaikan Dr Novandri pun pernah kantoi dengan Milosuam masa kes tisu dalam video Anwar..

Dan yang terbaru, MiloSuam sekali lagi membuktikan ke'GAY'an dia dengan membuat analisis ala-ala doktor haiwan pasal suntikan morphin yang dialami oleh pengawal peribadi Wan Azizah.

Dan sekali lagi jugak la Dr Novandri kantoi termalu... Hebat kan budak Milo tu?

So.., mamat gay Milo tu memang terbukti cekap selain dari banyak kaki yang jadi balachi dia.. Pasal tu Anwar sayang banget kat budak Milo tu..

Sebab tu gua yakin Polis akan dapat selesaikan kes 3 letupan di Mahkamah tu kalau dapatkan bantuan dari Milosuam.. Hahahaha...

Polis Diraja Malaysia (PDRM) menawarkan ganjaran RM 10,000 kepada pemberi maklumat insiden letupan bom di Kompleks Mahkamah Jalan Duta ketika keputusan kes perbicaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim Isnin lalu.
Perkara itu diumumkan melalui laman Facebook milik pasukan keselamatan itu hari ini.
"Berikutan insiden tiga letupan 'Improvised Explosive Devices (IEDs)' yang berlaku pada 9 Januari 2012 berhampiran Kompleks Mahkamah Jalan Duta, PDRM menawarkan ganjaran sebanyak RM 10,000 kepada sesiapa yang dapat memberi maklumat sehingga tertangkapnya individu atau kumpulan yang bertanggungjawab dalam insiden tersebut," menurut status di laman Facebook tersebut.

-MEDIA PERMATANG PAUH -

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive