Friday, January 20

Video Terhebat Rafizi SiTanggang,Perangai Macam Musibat?!!!


Bro U Cheap la... takkan nak cari publisiti murah dengan cara ni... gaduh dengan blogger UMNO lepas tu mengadu kat FB haha! Macam budak-budak!

Rafizi mula perasan kononnya dia lah hero, glamer la konon di serang blogger UMNO... Tapi yang sebenarnya Rafizi terkucil, hancik, keras tak terjawab serangan di twitter.. Apa pun tak boleh!

Sorry la bro... Ko macam hebat, tapi habuk pun tarak.... Rafizi ni hanya sekadar budak hingusan sama taraf dengan Chegu Bard yang tak ada apa-apa jasa pun... Perasan je hebat!

Rafizi Ramli @rafiziramli
Cheap, buat malu @Khairykj RT @aidilarazak: byknya duit RT @BroJinggo: Betul Ke Rafizi Bayar RM200 Kpd Peserta 901?: bit.ly/A1W0Bw
(Rafizi cuba mengelak pertanyaan aku...) 


Klu macam nie la perangai pengarah strategi Pakatan lama-lama akan mampus dengan sikap kebudak-budakkan Rafizi nie.Tahapnya tak lebih dari anak aku saja.dari dok layan cerita tue rafizi nie patut jangan pulak mengamuk pasal video nie pulak.




Semangat 1Malaysia walaupun kita berbilang bangsa akan tetapi saling bantu membantu satu sama lain,Rafizi lain kali ngadu kat mak lampir atau anwar aljuburi pasal kena serang dengan blogger UMNO>apa kejadah nie macam pondan la lu.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive