Wednesday, January 18

Adam Adli Betulkan Seluaq Dalam Dulu???Musibat.


Adam klu nak perhatian pun agak-agak la perangai.Dah macam musibat la pulak tengok ini bukanya Parti Gay yang hang nak tunjuk seluaq dalam hang?Buat malu saja.Klu nak berfesyen pun agak-agak la nie bukannya didepan pejabat PAS walaupun MKP tak suka dekat PAS tapi kita orang melayu jagalah adab bila dikahalayak ramai.

Apa perasaan orang tengok hang masa dok buat tiger show nie,semua orang kampung tengok.Perasaan makbapak hang bila dapat tau hang nie dok buat kerja merepek nie lagi.Apa kejadah yang hang dapat,,,habuk pun tarak la bro.

Golongan mahasiswa di negara ini diingatkan supaya tidak menjadi hero atau tali barut pembangkang dalam memperjuangkan sesuatu perkara atau isu yang boleh merosakkan masa depan mereka. Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan berkata, adalah lebih baik jika mereka aktif dalam program atau aktiviti lain yang berfaedah seperti khidmat masyarakat atau pertandingan di peringkat kebangsaan.
"Apa yang mereka hendak tunjuk sangat ini? Adam Adli (Abdul Halim) itu buat salah, jadi kena hukum. Adakah kita hendak membiarkan orang bersalah itu terlepas hukuman. Jangan hendak jadi hero atas sebab yang merosakkan, biarlah jadi hero atas sebab-sebab yang baik.




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive