Friday, January 27

Inikah video seks di Thailand yang didakwa 'lebih dahsyat'...?


Pada September tahun lalu satu klip video  'pemanas badan' yang sejenak tunjuk seorang lelaki memakai robe dalam bilik hotel tersebar di internet.Namun hingga sekarang kliip penuh aksi berkenaan masih belum muncul.
Al-kisahnya video itu yang didakwa satu lagi aksi  melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, dikatakan dirakam di Bangkok Thailand.
Agendadaily selepas itu menyiarkan pengakuan seorang blogger tempatan yang mengaku sudah menonton video penuh aksi di Thailand itu.Dakwanya ia melibatkan dua orang wanita dengan seorang lelaki.
Trio Datuk T yang mendedahkan viudeo seks pertama di sebuah apartmen di Kuala Lumpur ' tak berbunyi ' apa-apa selepas penyebaran klip sejenak itu.
Namun isu video Thailand itu pasti hangat balik ekoran kenyataan salah seorang anggota trio Datuk T yakni Datuk Shuib Lazim  pada Utusan Malaysia Jumaat bahawa  beliau sudah menonton video Thailand itu. 
‘‘Saya sendiri telah menonton rakaman video ini selepas diberikan oleh Datuk Eskay ( Datuk Sharzly Eskay Abdullah) . Saya percaya Datuk Eskay sedia membuat pendedahan mengenai rakaman video ini di dalam mahkamah jika Anwar bertindak menyaman kami.
‘‘Kami sedia untuk membongkarkan perkara ini demi kebenaran. Kami sedia berbuat demikian demi masa depan dan nasib rakyat negara ini,’’ katanya seperti dilapor Utusan Malaysia.
Apa yang menarik Shuib mengunakan istilah ' lebih dahsyat ' mengenai video Thailand itu.
Dalam kenyataannya Shuib mencabar Anwar untuk menyatakan di manakah Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu berada pada tarikh 12 dan 13 Januari 2011.
‘‘Cuba periksa pasportnya di manakah Anwar berada pada ketika itu. Cuba tanya isterinya, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail di mana Anwar pada masa itu,’’ katanya lagi.
Apa yang jelas tertera pada klip sejenak video Thailand ialah tarikhnya 13 Januari 2011.
Shuib juga mencabar  Anwar  melantik pakar forensik antarabangsa untuk menganalisis rakaman video seks (pertama) yang didakwa membabitkanya seperti didedahkan kepada media pada 21 Mac tahun lalu.
Katanya  sekiranya pihak forensik antarabangsa mendapati pelaku itu terbukti bukannya Anwar, ketua pembangkang itu perlu segera menyaman ‘Trio Datuk T’ yang terdiri daripada beliau sendiri, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah.
Ujarnya, di dalam mahkamah kelak mereka bersedia memberi keterangan termasuk menayangkan rakaman video yang dikatakan lebih dahsyat berlaku di Thailand pada 12 dan 13 Januari 2011.AGENDA DAILY.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive