Wednesday, January 25

Wartawan Austarlia Gay Rupanya?!!!,



Keghairahan sesetengah pihak dalam Pakatan Rakyat mensensasikan isu berkaitan perbelanjaan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor yang disiarkan dalam akhbar-akhbar Australia.Mana tidaknya, ketika rakyat masih ‘segar’ dengan pembohongan akhbar The West Australia berhubung perbelanjaan Rosmah dan anaknya perempuannya di Australia semasa berlangsungnya persidangan Ketua-Ketua Kerajaan Komanwel (CHOGM) tahun lepas, pendekatan sama cuba digunakan dalam hal pendedahan oleh akhbar Sydney Morning Herald mengenai perbelanjaan boros Rosmah semasa bercuti di negara tersebut.






Kolumnis Sydney Morning Herald, Andrew Hornery yang menulis mengenai perbelanjaan boros Rosmah tersebut adalah seorang wartawan yang tidak punya kredebiliti.  Andrew diketahui mempunyai kolum gosip sendiri dan dengan itu gemar menulis berita berdasarkan gosip semata-mata.Tidak setakat itu, Andrew pernah dinamakan sebagai Australia Worst Journalist pada 2009 kerana antaranya, beberapa kali menyiarkan berita yang mempunyai kesalahan fakta serta gagal menjelaskan fakta yang disiarkan dengan tepat. 


Rosmah Boros Jangan Ghairah Dengan Akhbar Australia2


Andrew dikenali dikalangan wartawan Australia sebagai seorang yang mengaku secara terbuka hidup dengan amalan gay dan transeksual (openly gay and trannssexual).



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive