Saturday, January 21

Apa Ganas Sangat Pemuda UMNO nie?@chegubard

Betoi ka apa yang terjadi nie atau depa main drama?sapa boleh sahkan benda nie,atau depa nie nak publisiti murahan supaya orang mai ramai ceramah depa????atau dah mula gelabah pasal PM cakap benda bawah nie.


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, beliau teruja apabila kajian Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaysia menunjukkan 43 peratus yakin Barisan Nasional (BN) akan mengekalkan kuasa pada pilihan raya akan datang.

"Saya teruja kalau ada laporan sedemikian, tetapi apakah faktor-faktor yang menyebabkan mereka bersikap sedemikian?
"Salah satu mungkin mereka yakin dengan agenda nasional untuk bawa transformasi, menuju sebuah negara maju dan kita buktikan dalam tempoh tiga tahun ini banyak perubahan, begitu banyak idea baru, ini sedikit sebanyak membantu keyakinan rakyat kepada kerajaan," katanya dipetik Bernama selepas merasmikan program Ihsan Samudera di sini, hari ini.
Laporan media kelmarin memetik kajian kendalian pusat itu akhir tahun lalu menunjukkan Najib menjadi pemimpin pilihan berbanding Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Berbanding dengan Anwar, menurut kajian itu, lebih ramai yang berpendapat Najib merupakan seorang pemimpin yang lebih berkemampuan dari segi pengurusan ekonomi negara, dengan sejumlah 40 peratus responden bersetuju bahawa perdana menteri adalah lebih baik.
Sebaliknya, hanya 33 peratus daripada responden kajian itu - yang dijalan dari Oktober hingga Disember lalu bersetuju Anwar lebih berkemampuan dalam menguruskan ekonomi negara.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive