Tuesday, January 3

ANWAR 'MELIWAT' SYUKRI DEMI JAWATAN PERDANA MENTERI


Tapi harus ingat...orang lain pun MAHASISWA juga jangan jadi macam MAHASEWEL. Cuma MKP tak berideologikan KHAWARIJ macam korang ni.Oklah...sebab korang 'proclaim' diri korang sebagai 'BEBAS'...MKP nak tanya kau lah Syukri. Boleh kau nyatakan hubungan 'ISTIMEWA' kau dengan ANWAR IBRAHIM?




Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) mengingatkan parti politik dari Pakatan Rakyat (PR) khususnya Pas supaya diam dan tidak banyak cakap dalam isu melibatan mahasiswa terutamanya mengaitkan aktivis pelajar, Adam Adli Abdul Halim. 
 
Presidennya, Ahmad Syukri Abdul Razab berkata, sebelum ingin menjadi hero dalam isu Adam Adli, beliau memberi peringatan kepada Pas supaya tidak lupa pada lima orang pelajar dari Kolej Universiti Islam Insaniah (Kuin), Kedah.
 
"Kita beri peringatan kepada semua parti politik, khususnya PR dan Pas yang tiba-tiba menyuarakan sokongan dalam isu Adam Adli dengan mengatakan 'takkan biar mahasiswa keseorangan'.

"Tetapi sebelum itu, jangan lupa kes lima mahasiswa KUIN yang digantung belajar yang mana Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak pada ketika itu menjadi pengerusi Kuin. Mana suara orang-orang Pas pada ketika itu?," soal Syukri.


Depa nie MKP pening,PAS pulak ditembak oleh mahasewel nie kerana isu KUIN.Dasar tak malu puak PAS nie ditemplak oleh SMM sendiri.Puak mahasewel nie hanya berkiblatkan Anwar. 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive