Wednesday, January 11

MELAYU sudah dihina?





Bukan semua kemenangan itu menguntungkan...Adakala kemenangan itu menyumbang kerugian.Ada juga tikanya kekalahan memberi keuntungan...Tetapi keuntungan yang tersembunyi.


Jika dilihat dari sejarah,Pembebasan Anwar bukanlah kali pertama institusi kehakiman tidak memihak kepada kerajaan dan pemimpin umno.Datuk Haron Idris pernah dipenjara selama tiga setengah tahun kerana dituduh pecah amanah pada 1975,diikuti pengharaman UMNO pada 1988 dan terbaru Khir Toyo dijatuhi setahun penjara. Ini membuktikan kerajaan tidak pernah menggunakan kepentingan dalam Badan Kehakiman Negara.


Aman rasanya...Selesai sudah perbicaraan kes Anwar.Anwar bebas atau kepenjara bukanlah sesuatu yang utama...yang harus kita utamakan ialah kesejahteraan Negara.Anwar dah pun terbang keluar Negara...doakan saja agar beliau tiada keinginan lagi balik ke Malaysia.Sudah terlalu lama Anwar cetuskan masalah yang merugikan!!!


Orang UMNO jangan rasa sedih dan berkecil hati dengan keputusan Mahkamah mengenai pembebasan Anwar.Kes Anwar tidak ada kena mengena dengan UMNO,ianya hanya melibatkan Anwar & Saiful.


Hari ini Dunia sudah tahu...Wujudnya GAY dikalangan Orang Melayu yang pernah tertulis didalam kebanyakan hikayat lama,sebuah bangsa yang berpegang teguh pada Islam,sebuah bangsa yang bersopan santun serta sebuah bangsa yang berpekerti tinggi.MELAYU sudah dihina!!!Rupanya memang benar,Anwar seorang gay...ini kerana beliau dibebaskan kerana aktiviti sedap tersebut berlaku secara suka sama suka.Anwar ke penjara atau tidak bukan sesuatu yang penting,yang penting kenyataan ini membuktikan Anwar memang gay @ kaki juboq!


Syukur... Anwar bebas. Terbukti mahkamah kita adil. Malangnya selepas bebarapa jam meraikan kemenangan Anwar batal ceramahnya di Seberang Jaya kerana pergi bercuti & rehat ke MUMBAI. INDIA lebih penting dari pulang ke Permatang Pauh untuk berjumpa penyokongnya yang dah histeria. Anwar dah bebas & tak perlu sokongan sesiapa lagi. TAKBIR!!!


Dari segi maruah Negara,kita sebagai rakyat Malaysiayang cintakan keamanan harus berbangga kerana memiliki sistem kehakiman yang adil lagi bersih.Menjatuhkan hukuman dengan mengambilkira berlakunya liwat atas dasar suka sama suka.Pada rakyat bersalah atau tidak bukan kebanggaan.Istilah suka sama suka itu membuktikan berlaku liwat..nyatanya Anwar seorang GAY!


Yahudi seringkalali gagal mencari ruang membolosi Malaysia.Ketika Bersih 2.0 yang ditahan diberi makan,kali ini pula siapa sangka Anwar bebas?Syukur atas apa yang berlaku..negara kita terus aman,nilai matawang kita terus naik dan pelabur makin berani mengunjungi kita.


MKP kata:Rogol jangan,liwat line clear beb.........tak sangkut nyer.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive