Thursday, May 12

ANUAR KETAHUAN PECAH LUBANG KUNYIT.VIDEO TERBARU.

TAHNIAH REFORMASIN CREW PASTI SELEPAS INI ANDA AKAN DIBURU OLEH GENG AMK.

Dah terang lagi bersuluh,sapa nak mengaku kalau dah berak tengah jalan.video ketahuan telah memberikan kita bukti yang jelas dan nyata akan tetapi masih lagi jijah membuat penafian dan pejelasan menyatakan ini semua fitnah dan tomahan jika tiada bukti lain la cita yang nie jelas.MKP telah menunjukkan video ini kepada rakan karib ANWAR semasa mereka aktif dulu didalam belia 4b dan rakan karib pak sheik menyatakan sah dan benar itu adalah ANUgerah tuhan.MKP pecaya kerana meraka telah bersama berjuangan dalam arena politik lebih 20tahun.jijah tertekan buatlah apa yang patut jangan buat kerja yang boleh memudaratkan diri sudahlah.kesian dek pahana perbuatan lelaki sundal satu keluarga mendapat malu mana nak letak muka.

 Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail mengaku tidak sanggup lagi berhadapan dengan fitnah yang menimpa suami, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan keluarganya. 

Katanya, beliau tidak sanggup lagi menahan tekanan ekoran pelbagai tohmahan dan cercaan yang dilemparkan terhadap Anwar sehingga menyebabkan anak-anaknya juga terpaksa menanggung derita. 

“Sudah, sudahlah memfitnah suami saya. Kami sekeluarga cukup terseksa dengan apa yang berlaku. Sudah sekian lama ia berlarutan hingga satu persatu dugaan muncul. Dari anak-anak kecil hinggalah besar. 

“Walau apa sekalipun, kami tetap terima sebagai ujian Allah. Memang saya berasa sungguh sedih. Kalau hendak attack (serang), janganlah attack saya atau anak-anak. Sebaliknya lawan melalui isu, bukan menyerang secara peribadi. 

Mengulas kenyataan seorang bekas pemimpin PKR yang memintanya meminta cerai daripada Anwar, Dr Wan Azizah berkata, individu itu tidak berhak mengeluarkan kenyataan sedemikian. 

“Memang saya rasa sedih dan sebak tetapi kenapa saya nak bersedih pasal kenyataan orang lain. Anwar suami saya. Saya lebih kenal dia siapa kerana kami telah hidup bersama berpuluh tahun lamanya,” katanya. 

Dr Wan Azizah berkata, Anwar tidak melayan desakan pelbagai pihak agar bersumpah laknat berhubung dakwaan mengaitkannya dengan video aksi seks yang didedahkan trio Datuk T kerana tidak ada kena mengenai dengan isu tersebut. 

“Ini politik pihak lawan untuk menjatuhkan suami saya. Sudah terang lagi bersuluh, enam tahun dia dalam penjara, makan pun tidak cukup takkan keluar penjara perut dia boroi seperti dalam video klip yang didakwa sesetengah pihak. 

“Saya tahu itu bukan Anwar,” tegasnya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive