Friday, May 27

GEGARKAN PUTRAJAYA.AYUH BELIA.



Hari ini akan begegarlah Putrajaya dengan kehadiran belia dari seluruh negara dari Perlis hingga ke Sabah.Dijangkakan seramai sejuta belia akan berhimpun disana untuk pelbagai program yang diajurkan oleh kementerian belia dan sukan. 


Inilah masa yang dinantikan !!!Berkumpul dan bersatu,persahabatan,setiakawan dan semangat
semuanya disatukan dalam memartabatkan BELIA MALAYSIA.

Khabarkan kepada seluruh malaysia bahawa himpunan ini bukan himpunan 'suka-suka' tetapi himpunan menjadi langkah awal dalam kita mendabik dada sedikit masa lagi untuk menjadi NEGARA MAJU DAN BERPENDAPATAN TINGGI MENJELANG 2020.



Ayuh sahabat semua,sebarkan dan hebahkan himpunan ini tak kira PRO KERAJAAN atau PEMBANGKANG.ini semua adalah masa kita bersatu untuk menunjukkan kita bangsa yang berbilang kaum yang bersatu tanpa membenci antara satu sama lain.lupakan politik untuk 3 hari.sama-sama kita ke putrajaya berkongsi segalanya dengan sahabat belia anda dari seluruh negara.


MATKILAU PENANG;hanya meninjau dari Pulau Pinang semoga apa yang dirancang berjalan dengan lancar.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive