Monday, May 30

Video : 807 Ahli DAP keluar parti,masuk MIC!!

GEMPAR!!! Seramai 807 ahli DAP dari kawasan Perai,Batu Kawan dan Bagan Dalam keluar parti beramai-ramai menyertai MIC.

En.Jambunathan ,Ketua JKK serta Pengerusi DAP Bahagian Teluk Indah untuk 30tahun  yang mengetuai kumpulan seramai 807 orang  menyertai MIC selepas timbulnya ketidakpuasan dengan pimpinan DAP yang menyingirkan kaum India terutamanya di Perai dan Bagan Dalam. 

Upacara yang di hadiri oleh kira kira 2000 orang dari seluruh Perai dan Bagan Dalam jelas menunjukkan bukti bahawa sokongan kaum India kepada BN kembali dan MIC semakin pulih di Pulau Pinang.


Majlis digemparkan dengan ucapan seorang bekas penyokong setia DAP yang mengaku bahawa hanya MIC sahaja mampu memperjuangkan hak orang India di Malaysia. Mesti Tonton.. Di bawah :


MKP pasti dengan semua bukti yang diserta sudah cukup membuktikan bahawa kaum india Pulau Pinang telah bangun dan sedaq akan pembohongan yang dilakukan oleh DAP.Kaum india telah memberikan sokongan terhadap BN.Tamparan yang hebat kepada TKM  Prof Ramasamy bahawa beliau hanya digunakan sebagai boneka untuk meraih sokongan kaum india.   

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive