Tuesday, May 10

MAK LAMPIR MEROYAN TERDESAK SALAHKAN KDN DAN UMNO


Mak Lampir PKR Selangor meroyan dan hilang akai dah dek penahan asmara video anugerah tuhan, Zuraida Kamaruddin mewakili seluruh pimpinan Keadilan Selangor mendedahkan bahawa pihaknya telah berjaya mengesan bahawa seramai 2,000 orang warga asing didakwa telah disenaraikan oleh Umno Bahagian Hulu Selangor untuk tujuan proses pertukaran status kerakyatan, dengan mendapat bantuan penuh dari pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN).
Apakah bukti yang menyatakan dakwaan tuduhan tersebut tidak dinyatakan kat mana,di mana,gambaq ka apa ka tak ada semua nak cover lubang kunyit anwar je dengan mengeluarkan isu ini.
Jelas, katanya taktik kotor itu bertujuan untuk memanipulasi undi agar dapat membantu Umno merampas semula Selangor pada PRU13 kelak.
Takkan mamat dan minah bangla,vietnam dan lain-lain ornag tak boleh perasan bukak mulut pun orang kenal ni pulak cara meraka berpakaian haaaaaaa lawak bodo piang. 
“Saya yakin, ini hanya salah satu bukti dari beratus-ratus taktik kotor Datuk Seri Najib Razak dan Umno Selangor yang telah dirancang,”
Malah, beliau juga yakin bahawa kerjasama dari pihak rakyat dalam menyalurkan maklumat penyelewangan seperti ini membuktikan suatu penolakan besar-besaran dari pihak rakyat sendiri terhadap dasar kepimpinan Najib.
Katanya, Najib selaku Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor kini seharusnya lebih gentar dan berhati-hati kerana senario politik dan ritma kehendak rakyat kini sudah lebih matang dan tidak lagi mampu diperbodohkan dakyah media yang berat sebelah lagi.
Terbukti Barisan Nasional menang ari tu masa PRK Hulu Selangor dengan undi pendatang asing.Puak nie memang buta perut dan buta hati.
Tambahnya, taktik Umno menggunakan media untuk menjatuhkan imej pimpinan dan Pakatan Rakyat nampaknya sudah gagal.
Gagal sampai anwuar dah hampir gila dan lari balik awal dah tau kalah PRN sarawak tempoh hari.adakah mak lampir akan menyanyi lagu nyenjit-nyijet semut lepas nie 
nyeit-nyiet semut sapa sakit naik atas,last sekali cerita baru dapat tau yang mak limah nie meroyan kusangakan hantu.heeeeeee


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive