Thursday, May 19

VIDEO MAKLAMPIR ZURAIDAH MEROYAN


Memang pelik manusia-manusia yang menyokong pakatan haram di Malaysia ini. Kononnya mereka berakal untuk berfikir, kononnya mereka sudah “mumaiyiz” untuk membezakan antara yang benar dan palsu, namun mereka juak-juak pakatan haram ini tetap “buta” untuk melihat kebenaran, dan “pekak” untuk menerima hakikat sebenar.

Itulah yang terjadi baru-baru ini berkenaan dakwaan Zuraidah “Mak Limah Lampir”, yang mendakwa UMNO Hulu Selangor membawa masuk 2,000 warga asing untuk membantu kemenangan BN di kawasan itu. Hakikatnya, meskipun dakwaan itu sudah disiasat dan dinafikan oleh agensi kerajaan yang terbabit, Zuraidah tetap tak puas hati. Dia buat pula laporan polis!

Dia fikir dengan laporan polis tersebut, maka UMNO akan menggigil takut dan lari masuk kedutaan Turki? Silap banyak! UMNO Hulu Selangor bukan saja menafikan, malah mengeluarkan bukti kukuh menunjukkan betapa palsunya dakwaan Zuraidah. Surat yang ada pada Zuraidah hilang kreadibiliti apabila dibuktikan mempunyai kepala surat, tandatangan dan ejaan nama yang berbeza dengan surat UMNO yang asli.

Zuraidah dimalukan secara terang-terangan. Tertangkap menipu rakyat dan membuat laporan palsu kepada pihak polis. Bukan itu saja, Zuraidah jelas memfitnah UMNO Hulu Selangor dan seluruh UMNO secara umum. Bila Zuraidah nak “jilat kaki” seluruh ahli UMNO memohon maaf? Kami takkan maafkan selagi Zuraidah tak “jilat kaki” kami sebagaimana yang Nik Aziz syorkan baru-baru ini!

READ MORE


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive