Saturday, May 14

Bantahan Rakyat Terhadap Cadangan DAP Mansuhkan Klinik 1Malaysia



ADUN Sungai Puyu, Phee Boo Poh adalah orang DAP yang paling lantang mempertikaikan klinik 1Malaysia di Pulau Pinang dalam sidang DUN kononnya disifatkan sebagai satu pembaziran oleh kerajaan pusat. lahanat sungguh manusia berjiwa komunis ini. Adakah suatu pembaziran jika sesuatu benda itu menguntungkan rakyat?




Jalan Alternatif Bagan 29 yang dibina Kerajaan Negeri Pulau Pinang sebanyak RM 5.7 Juta, yang sepatutnya janji pakatan rakyat jika menang pilihanraya ke-12 akan memansuhkan tol tersebut.Apakah relevannya membazir wang rakyat hanya untuk membina jalan altenatif sepanjang satu kilometer.Siapa yang rugi rakyat. Janji pilihanraya yang belum tertunai sebaliknya membazir.


Semua rakyat tanpa mengira kaum dan parti politik hanya perlu bayar RM1 berbanding ke klinik swasta yang pasti menelan belanja RM20-30 untuk sakit ringan? . Mengapa perlu pertikai?rakyat Pulau Pinang telah bersuara dan membantah tindakan biadap cadangan DAPig.






Matkilaupenang kata Rakyat Pinang telah bersuara kita tunggu dan lihat adakah ini petanda DAP akan tutup kedai Pada PRU 13.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive