Sunday, May 1

OMEGAKONA:Pas Berpaling Tadah.

VIDEO SEKS ANWAR yang sebelum ini hanya ditayangkan oleh wartawan dan golongan2 tertentu sahaja di Carcosa Seri Negara kini bukan sahaja dipaparkan dalam blog2 politik, kini orang ramai dikatakan telah mendapatkannya dalam bentuk VCD. Ianya telah mula dijual dan d iedar sekitar Lembah Klang dan Selangor. Apa yang lebih mengejutkan, orang ramai dikatakan berpusu2 untuk mendapat Video terbabit.

Masing2 yang tidak sempat melayari blog2 pollitik menggunakan peluang yang ada untuk membeli VCD itu. Sehinggakan ada yang sanggup membayar ratusan ringgit semata2 ingin melihat sendiri lelaki sebenar yang dikatakan Ketua Pembangkang Malaysia. Namun, apa yang lebih memeranjatkan beberapa wartawan sebuah Akhbar Politik Pembangkang memberi maklumat bahawa terdapat beberapa Pemimpin kanan PAS peringkat Kawasan turut terlibat dalam mengedar VCD tersebut.

Mereka dikatakan telah mendapat arahan dari seorang Pemimpin PAS Pusat agar mengedarkan ke beberapa kawasan sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. Ini merupakan salah 1 strategi sulit yang dilakukan sebarang permulaan protes terhadap kepimpinan Anwar Ibrahim dan puak2 beliau di dalam PAS.

Kelmarin, Datuk Eskay yang merupakan individu yang mengeluarkan Video Seks Anwar telah mengotakan janji beliau bersumpah mengatakan bahawa Individu yang melakukan zina di dalam Video itu bernama Anwar Ibrahim. Namun, bekas Timbalan Perdana Menteri itu tidak menyahut seruan Datuk Eskay untuk turut serta mengangkat Sumpah Laknat pada hari yang sama. Anwar mendakwa hanya mereka yang bebas dari perbuatan zina dan arak sahaja layak melakukan pengakuan sedemikian.

Anwar sendiri mengaku hanya mereka yang bebas dari perbuatan 'zina' dan arak sahaja layak melakukan sumpah laknat.

Agak agak nak sumpah tak?

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 comments:

whiteorange said...

BETUL KE CERITA NI???

KALAU TAK BETUL AKU TUMBUK HIDUNG LU !!!

KALAU BETULLAH ,,, TERNYATA PAS MEMANG HIPOKRIT !!!

DEPAN ORANG KATA TAK BAIK BUKA AIB ORANG , DI BELAKANG MEREKA JADI JEMBALANG TUKANG SEBAR AIB ORANG !!!

iS iS iS iSLE PAS

kuang kuang kuang !!!!!!

Keris Pusaka said...

mins tolong link blog sya disini
http://kerispusakabangsa.blogspot.com/

matkilaupenang said...

benar dan sahih cita nie check.saya rela.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive