Monday, May 16

PANDIKUTtHY LUCAH ATAU TV LUCAH.



Betapa taksub penyokong Pandikuthy sanggup berkumpul seperti yang dijangkakan , Juak-juak penyokong anwar penuh memenuhi perkarangan kompleks Mahkamah di mana perbicaraan kes berlangsung. Sayang sungguh depa kat Anwar" Pandikutty" nie.Aksi mereka menjerit tv3 lucah serta zalim menunjukkan depa nie dah hilang akai serta mencabar keputusan mahkamah.Inilah budaya PKR yang dikata yang terbaik sebaik lubang kunyit serta china dollnya. 


sekalung tahniah kepada wartawan berita harian.

"Mahkamah mendapati Mohd Saiful adalah seorang saksi yang boleh dipercayai dan keterangannya selaras dengan saksi-saksi pakar bahawa terdapat penetrasi zakar dan mangsa berada di kondominium berkenaan semasa kejadian itu sebagaimana dinyatakan dalam tuduhan. 

Mohamad Zabidin membuat keputusan itu selepas mendengar keterangan oleh saksi-saksi pendakwaan dan hujah daripada Peguamcara Negara II, Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden yang mengetuai pasukan pendakwaan dan peguam-peguam bela diketuai Karpal Singh di penghujung kes pendakwaan. 

Pihak pendakwaan menyimpulkan kes mereka pada 24 Mac, dengan 26 saksi memberi keterangan di perbicaraan yang bermula 3 Februari tahun lalu. 
Mohd Saiful, 25, saksi utama pendakwaan yang memberi keterangan pada hari pertama perbicaraan memberitahu mahkamah mengenai kejadian yang didakwa itu. 

Butir-butir kejadian didengar secara tertutup walaupun beliau memberi keterangan di mahkamah terbuka mengenai persekitaran yang mendorong beliau membuat laporan polis terhadap Anwar. 

Pada 7 Ogos 2008 Anwar, 63, mengaku tidak bersalah terhadap dakwaan melakukan liwat bertentangan dengan peraturan alami di Kondominium Desa Damansara di Bukit Damansara antara 3.10 petang dan 4.30 petang 26 Jun, 2008.

Tuduhan itu dikemukakan mengikut Sksyen 377B Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara hingga 20 tahun dan sebat.

Ini adalah tuduhan liwat kedua Anwar hadapi. Pada 2000, beliau dituduh meliwat pemandu kepada isterinya, Azizan Abu Bakar.

Beliau disabitkan kesalahan dan dihukum penjara sembilan tahun oleh Mahkamah Tinggi, tetapi empat tahun kemudian Mahkamah Persekutuan membatalkan sabitan itu dan mengetepikan hukuman penjara
.;

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive