Wednesday, May 25

DAP Jangan Cuba Perbodohkan Orang Melayu


Bangsa Melayu bukan alat permainan dalam politik sehinggakan boleh diperkotak-katikkan sesuka hati termasuklah untuk memancing undi dan mendapatkan kuasa dari tangan rakyat, kata Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.
Katanya, tindakan DAP yang merancang untuk meletakkan calon-calon Melayu mewakili parti mereka pada pilihan raya umum akan datang menunjukkan kedangkalan mereka dalam menilai kedudukan masyarakat hari ini.
“Siapa DAP yang mahu memperbodohkan orang Melayu sewenang-wenangnya sedangkan secara realitinya rakyat tahu dan sedar bahawa DAP hanyalah topeng yang melakonkan sandiwara untuk mendapatkan kuasa secara total,” katanya kepada UMNO-Online.
Terang beliau, apa yang direncanakan oleh DAP menjadi bukti bagaimana penilaian mereka kepada orang-orang Melayu yang dianggap sebagai batu loncatan mereka untuk meraih kedudukan dan mendapatkan kuasa semata-mata.
“Inilah DAP yang tidak tahu menghargai apatah lagi untuk menghormati kebersamaan dan peranan yang dimainkan oleh semua kaum di negara ini malahan sebaliknya mereka berbuat baik dengan orang-orang Melayu kerana ada agenda tersembunyi.

1 comment:

Against The Wind said...

Kita sama sama halau DAP dari Penang bro: tolong link blog saya Against The Wind http://mamuwed.blogspot.com

Saya telah link blog saudara..TQ

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive