Saturday, May 21

MUSIBAT GUAN ENG MUKA KULIT BABI.

musibat guan eng kena maki semasa lawatan ke Padang Tembak.Hai marah nampak.

Musibat Guan eng sekali lagi cakap tak serupa bikin.Apa punya bangsat ketua menteri nie orang lain buat kerja siap mengaku kata dia yang buat.orang jenis nie patut digelarkan muka kulit babi setelah dok wat cempera kat  Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang (PBAPP), musibat Guan Eng nampaknya telah gagal sekali lagi di dalam membantu kehidupan rakyat Pulau Pinang.

Pusat Kerjaya dan Latihan (CAT) ternyata tidak efektif dan perlu digubal semula dengan pelbagai alasan seperti kekurangan tenaga mahir. Dan seperti biasa, Lim Guan Eng DAP menggunakan kemudahan yang telah disediakan oleh kerajaan BN sebelum ini iaitu PSDC.Inilah yang dikatakan lembu punya susu sapi dapat nama.

Musibat Guan Eng DAP berkata bahawa Pusat Kerjaya dan Latihan (CAT) yang berfungsi sebagai membantu para penganggur yang diberhentikan kerja oleh majikan akan digubal semula peranannya sesuai dengan moto barunya 'My Penang, My Workplace'.

Persoalannya, apakah pencapaian CAT sejak di bawah pentadbiran L:im Guan Eng?

Di dalam sidang akhbar itu,Musibat Haprakdaily tidak melaporkan sebarang statistik pencapaian CAT itu. Tetapi apa yang kita perlu ingat tentang Musibat Guan Eng DAPig itu ialah beliau suka membohong dan memutarbelitkan isu.Slogan baru buat musibat nie 'kencing mau Power". 

Malah, beliau adalah kategori manusia yang kulit muka ditempek dengan kulit babi dan tidak malu merampas usaha pihak lain contohnya FDI RM12.2 bilion yang sebenarnya diusahakan oleh kerajaan persekutuan Barisan Nasional.

Satu perkara yang menarik tentang PSDC ialah pada 25 Aprol 2011, TS Nor Yaacop, Menteri Di Dalam Jabatan Perdana Menteri telah merasmikan satu program 'FasTrack' bertujuan untuk membantu rakyat Pulau Pinang yang berkelulusan E&E Engineering.

Dan program ini ditaja oleh Kerajaan Barisan Nasional (BN) Persekutuan dan pihak swasta.

Yang kita mahu lihat ialah apakah Musibat Guan Eng DAPig dengan tanpa malunya akan mengaku bahawa program ini adalah usaha beliau dan DAPig Pulau Pinang?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive