Friday, May 6

AZIZAH ADALAH LELAKI IDAMAN 1MALAYA vs CHINA DOLL



Seronok tau kalau dapat bini macam Wan Azizah ni, aku percaya ramai lelaki di luar sana yang bermati-matian mahukan isteri yang sporting nak 'mampos' macam si Jijah ni! Bayangkanlah laki buat apa saja, isteri meredhai siap pegang tangan dan bermanja lagi! 


Perghhh! Bertuah betul si Anwar Omega ni, dia nak meliwat ke, nak main 'china doll' ke, nak main ngan bini orang ke hatta dia nak buat apa saja semuanya direstui oleh Kak Wan ni! BUkan setakat merelai malah mempertahankan suami kalau kantoi beb!

Mana nak dapat bini macam ni beb? Bini kita ni kalau balik lewat sikit pun dah tanya macam polis pencen tapi bag Wan Azizah dia tahu kalau suami dia tak bersama dia pasti dia bersama JANTAN atau BETINA lain. Dia tak kisah asal bukan binatang la kot..he he he

So, kepada sesiapa yang belum kahwin lagi atau yang nak pasang lagi satu kena cari SPESIS WAN AZIZAH tau. Baru best sebab buat apa pun dia akan defend dan bermanja-manja dengan kita di KHALAYAK ramai!

Thumbs Up Jijah! Kau memang wanita luarbiasa!

1 comment:

Pemuda TG said...

Luar biasa jijah sorang tu....tu la bun nuar suka mkn kedai kat luar...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive