Monday, May 2

DAP & CHIN PENG PAS PATUT SEDAQ.

CHIN PENG : Bury me in Sitiawan!



Setelah berpuluh tahun dahulu mengakibatkan pembunuhan ke atas ramai penduduk Melayu di kampung-kampung serta sekitar bandar-bandar kecil,..kini penjenayah serta pengkhianat Malaya membuat pengakuan yang dia ingin mati dan ditanam di Setiawan, Perak, disebelah kubur bapa dan datuknya. Seperti biasa media dan portal-portal pembangkang memperluaskan isu ini untuk menimbulkan serta membangkitkan sentiment perkauman di Negara kita.

Tidak dapat dinafikan walau sebesar zarah sekalipun, “CHIN PENG @ ONG BOON HUA MERUPAKAN KETUA KOMUNIS DAN MENGAKIBATKAN RAMAI NYAWA MELAYU MELAYANG”..!!! hari ini Chin peng mengatakan satu-satunya jalan untuk membuatkan ia kembali dan menetap di Malaya adalah apabila Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat mengambil alih Kerajaan Persekutuan. Ini adalah kerana Anwar telah membuat pengakuan dan bersedia menerima Chin Peng di dalam Malaysia dan dia juga turut mempertikai tentang mengapa karajaan Malaysia sejak dari zaman Tun Mahathir tidak membenarkan kepulangan Chin Peng…lihatlah muslihat Anwar si pengkhianat ini!

Dari segi pengamatan melalui kata-kata Chin Peng,…

“If I’m Malay, it would be very much easier for me... Unfortunately, I’m not Malay,” he said.
“Umno’s policy is very much influenced by ‘racialist’ sentiments,” he added.



Ternyata bekas Ketua Parti Komunis Malaya ini masih ada perasaan benci yang keterlaluan terhadap Melayu dan ketuanan Melayu di Malaysia…dan dengan atas dasar itulah dia melebelkan UMNO sebagai racist dan mahukan Pakatan Rakyat yang ditunjangi DAP (berfahaman komunis) mengambilalih tampuk pemerintahan di Negara kita.

Cuba anda fikirkan,…adakah kepulangan Chin Peng hanya akan berhenti setakat ia menetap dan mampus di Setiawan sahaja??...ternyata anda silap jika mengatakan YA…di saat landskap politik pembangkang yang mana DAP memainkan peranan terpenting, percayalah Chin Peng dan sekutunya termasuk Singapore tidak akan pernah berdiam.

Kita sebagai rakyat Malaysia terutamanya Melayu menentang kembalinya Chin Ping atau mayatnya di sini bukan atas dasar suka-suka,…namun atas dasar satu perasaan yang amat memilukan apabila ribuan bangsa Melayu serta keturunan kita sebelum ini dibunuh dgn kejam oleh Parti Komunis Malaya yang diketuai CHIN PENG itu sendiri!

Berapa ramai tentera yang telah terkorban??? Berapa ramai polis yang telah terkorban??? Berapa ramai rakyat Melayu terkorban???...adakah anda ketahui wahai penyokong Pakatan Rakyat?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive