Sunday, May 29

Barcelona julang trofi Liga Juara-Juara Eropah


DS Najib gembira bersama penyokong menyaksikan perlawanan bola sepak antara  Manchester United dan Barcelona di Himpunan Sejuta Belia pagi tadi.Semangat ini yang dinantikan oleh belia yang menyertai himpunan tersebut.tahniah Barcelona memang layak menang MKP adalah penyokong setia Barcelona.Kepada rakan yang menyokong MU tunggu pulak tahun depan........ 


Barcelona menjulang trofi kejuaraan Liga Juara-Juara Eropah selepas menumpaskan Manchester United 3-1 pada final di Stadium Wembley, sebentar tadi.

Gol kemenangan Barca diperoleh menerusi David Villa pada minit ke-69 dan penyerang Argentina, Lionel Messi pada minit ke-54 selepas kedudukan terikat 1-1 tamat separuh pertama.
Barca mendahului pada minit ke-27 menerusi Pedro Rodriguez sebelum Wyane Rooney menyamakan kedudukan tujuh minit kemudian.


Messi turut dinobatkan Pemain Terbaik pada perlawanan final itu.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive