Sunday, January 8

@Anwar901 :Rusuhan Bermula Di Pematang Pauh?


MKP baru pulang dari tempat keramat bagi aljuburi sebentar tadi,melihat sekeliling kawasan Parlimen Permatang Pauh.Banyak bendera PKR dinaikan dikawasan ini dengan bermulanya hari kiamat bagi anwar serta penjilat tegarnya.Serangan puak AMK ini selalunya bermula dari permatang pauh dan  twitter Syedmeroyan ini



Ejen Jason Bourne baru sahaja mengirimkan gambar pengawal keselamatan Wan Azizah yang dikatakan telah  'diserang' dan 'disuntik' dengan sejenis racun.

Sebentar tadi heboh beberapa totok PR mengatakan Fayyad tidak sedarkan diri dan jantungnya berhenti berdenyut.

Maklumat ejen sebentar tadi mengatakan bahawa Fayyad sudah sedar, serta mampu bercakap melihat dari gambar di atas juga kelihatan mata Fayyad terbuka.

Anehnya di sini beberapa kekeliruan serta kebodohan pembangkang jelas ketara.

Pada awalnya mereka mengatakan Fayyad cuba dibunuh di mana penyerangnya telah menyuntik mangsa dengan sejenis racun :


Namun tidak berapa lami selepas itu, twitter Keadilan memperbetulkan kembali laporan dengan mengatakan Fayyad tertusuk jarum ketika berceramah.

Tapi drama ini tidak berhenti di situ sekejap tadi ianya dibetulkan semula di mana mereka mengatakan Fayyad ditusuk ketika bersalam.


Kalau benar-benar ada pihak mahukan Anwar Ibrahim dan isteri mati, percayalah ianya telah lama dilakukan dan nescaya Anwar Ibrahim hari ini mungkin tidak mampu menghirup udara di bumi bertuah Malaysia.

MKP kata:Depa nie klu nak buat provokasi biaqla cerdik skit nie dah nampak macam bangang dah,buat cerita bukan-bukan dan boleh dipertikaikan.Dengaq kata sapa pi KL esok akan dapat seorang 500ratus?Woiii kayanya puak PKR nie sampai terdesak nak suruh orang pi!!!

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive