Sunday, January 8

VC UiTM Diperlakukan sebegini disebabkan menjaga anak bangsa?

 



Sejak kebelakangan ini kelantangan VC UiTM menjaga kepentingan UiTM dan anak bangsanya memanaskan puak-puak pakatan HARAM.

VC UiTM cuma mengingatkan anak-anak bangsanya supaya menumpukan perhatian di minggu-minggu peperiksaan akhir dan tidak menyertai demostrasi.

Pihak  VC UiTM cuma buat roadblock dan gantung banner (rasanya inisiatif MPP) menetang pihak yang cuba mengajak mahasiswa berdemostrasi.

Adakah tindakan VC UiTM ini salah?

Tindakan pencegahan supaya unsur-unsur demostrasi tidak masuk ke dalam kampus supaya tidak menggangu anak bangsanya seramai 30,000++ supaya fokus kepada final exam dikecam pihak pakatan HARAM.

Adakah kerana tidak memihak kepada yang menganjurkan demostrasi VC UiTM layak dikutuk?

Lihat...Deputy Information Chief for  KEADILAN Malaysia dalam tweetnya...

Marah betul si NAJWAN Halimi ini... Kenapa?

Sampai serangan peribadi pun menjadi target utamanya...Warna KULIT yg ALLAH s.w.t jadikan pun dipolitikan...

Adakah anda tidak suka KAUM TAMIL???

KAUM TAMIL tiada ke dalam PKR???

Anda anti KAUM TAMIL ke???



BACA SETERUSNYA


MKP kata:Salahkah menjalankan tanggungjawab yang telah diberikan demi menjaga keselamatan anak bangsa walaupun bukan anak sendiri.akan tetapi telah diambil kesempatan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab demi kepentingan politik sempit mereka dengan alasan mansuhkan AUKU.Tembelang mereka telah didedahkan,oleh itu mahasiswa patut menilai dengan akal yang waras dan terbuka terhadap mahasiswa dipergunakan oleh mereka.  

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive