RAPID

Saturday, November 3

LURAH DENDAM PULAK DITAYANG?


Anak sapa nie yang dok tunjuk lurah dendam nie?Tapi boleh berdarah hidung tengok? Tapi korang jangan pulak dok renung lama-lama nanti jadi haram....

Tu lah dok mengata kat orang macam mummy jarum,,,Tup-tup anak sendiri tak tau nak jaga...Mummy kat penang nie dah terkenal satu malaya.

Tapi Gambaq kat bawah nie lagi meletop der
/
/
/
/
/
/
.
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Haaa alamak zuhud gila nie beb sapa punya keja macam nie woiiii...Sanggup korang edit gambaq pujaan penjilat tegar PKR jadi Mr Bean....

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive