RAPID

Wednesday, February 20

@AnakSgDerhaka Kantoi Ngan Awek Terangganu.....


MKP dah habaq kalau nak wat keja tak elok jangan sampai luar dari Penang kan dah kantoi dengan awek GAnu......tajuk aje gempaq tapi semuanya pasal bumbung stadium runtuh kt Terangganu pagi tadi.Puas mencari maklumat dan telefon kenalan sahabat blogger Din turtle untuk penjelasan.

Alhamdulilah penjelasan yang diberikan adalah seperti berikut.....

Rakan yang saya hubungi beritahu, tadi MB ada cakap, kejadian adalah berpunca dari kecuaian pekerja kontrektor sendiri yang tidak mengikut prosedur keselamatan. 

Untuk menanggalkan struktur seperti dibawah sedikit demi sedikit, memerlukan sokongan tambahan yang kuat, contohnya kren2, dan disitu terdapat kecuaian/kekurangan.


Kesimpulan awal adalah - KECUAIAN PEKERJA KONTREKTOR.


Betullah diorang kat atas tu tunjuk - Utamakan Keselamatan ! Dan ia harus ditujukan kepada para Kontrektor yang terlibat.


Mungkin ada pakar yang akan memberikan teori lain..... kita sama2 tunggu. Tapi kalau kecuaian pekerja pun hendak disalahkan Umno...hmmmmmm tak reti nak cakap apa dah.

MKP Ayat Sempoi: ASD cuma ada geng kt Penang aje mana boleh dpt maklumat kat ganu...Serbu tembok kan dah pecah kepala..korang nak fitnah MB kesayangan aku pun tengok-tengok dulu...Kantoi lagi ASD kali nie.....

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive