exponegaraku

Thursday, February 7

ZUHUD LA KUNUN PENYAMUN PUNYA HADI AWANG.....?


Pernah tak korang tengok ahli bomba macam nie...Ini hanya ada bila PAS berkuasa kelak...Nak tunjuk zuhud la konon tapi tak kena cara dan gayanya..Nie semua berlakon aje nak simpati pasal kebakaran dah habis hanya tinggal kayu aje...siap pakai timba warna hijau lagi nampak sangat penyamun nie berlakon tahap gaban punya...

Takziah diucapkan kepada semua... pihak Pengurusan, tenaga pengajar serta pelajar Maahad Darul Quran Rusila diatas kebakaran asrama pelajar lelaki. Alhamdulillah tiada kemalangan jiwa yang berlaku.

Ayah Chik meninjau keadaan kebakaran asrama bersama anggota Polis....






2 comments:

Anonymous said...

dalam keadaan macam ni pun nak berlakon juga.....kelakar.... tak payah berlakon la hj hadi... orang dah tahu pondok tu terbakar....KALAU NAK BERLAKON SANGAT HUBUNGI DATO YUSUF HASLAM biar dia buat filem yang boleh membuatkan kamu popular dan tak payah lagi berpolitik....

Anonymous said...

Petunjuk, cari sekolah lain. Sekolah ni dah tak sesuai !

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive