RAPID

Thursday, February 21

BETUK KE AWEK KELANTAN ADALAH PALING BANGANG KT MALAYSIA NIE.........?


Ini adalah contoh paling malang buat Negeri Kelantan der,,,,, Umum sedia maklum bahawa Kelantan adalah Negeri Serambi Mekah terkenal dengan Ke Islam paling tinggi kt Malaysia nie...Itu yang dikeluarkan oleh Pok Nik Aziz.

Kelantan sejak dari dulu memang dari dulu BN tak pernah menang kerana sikap Orang Kelantan sendiri. Jenis tak sedaq diri der.........Bukan ada apa pembangunan kat sana pun sebab tue ramai anak muda keluar dari Kelantan untuk mencari rezeki di Pulau Pinang ,Selangor dan Negeri lain...

Kebanyakkan mereka memang jenis tak sedar diri!!!!! Bila dah berjaya sikit mulalah tunjuk pandai padahal bukan cerdik mana pun...Contohnya jelas didepan mata der...Sama jugak didalam Dunia Blogger nie pun ada jugak rakan-rakan dari Kelantan yang rasa terlampau bagus hinggakan memandang rendah pada rakan-rakan sendiri...

MKP nak habaq skit bahawa artikel yang di tulis adalah untuk pembaca blog ini dan tak payah nak ajar macam mana nak corak haluan dan hala tujunya. MKP tulis cerita artis pun Hampa Sakit kat Mana? ....Yang penting matlamat dan tujuannya adalah sama..Jahanamkan PKR, DAP dan PAS supaya tidak merampas Putrajaya...

Berbalik pada cita Pok Nik Aziz MB kelantan Sokong Syaitan...Aka DAP.....Sebagai Khalifah di Kelantan haris bertanggungjawab kerana GAGAL mendidik Awek diatas supaya belajar pakai Tudung  dan menjadi Muslimah seperti Abby Albody.....

MKP Ayat Sempoi : Kempen JOM TUKAR kali nampak OK tapi Kalau tak menang jugak...????? 

2 comments:

headbomb said...

bro memg anak muda kelantan takkan bg undi kat bn, ini realiti, diaorang ni jenis ahh kawe dok kije kat kl kawe ok, duit ade.. tapi di sana mereka tak rasa macamana susah orang dgn infrastruktur yg biasa2.. dan air dan jalan macam tu je dari dulu.. entahlah mentaliti yang payah nak ubah.. biarlah.. harap kalau tak menang di kelate, biar lantakkan aje.. sbb strategi macam ni sama je masa pru12 dulu.. byk dana dok bagi kat kelate, tapi habuk kalah..

Lucy Saputri said...

awek kelantan

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive