RAPID

Tuesday, February 5

20 RIBU PULAK DIHIMPUN DI TAMAN INDERAWASIH......GUAN ENG SUDAH LARI MALAM


Suasana sekitar Majlis Himpunan Rakyat 1Malaysia atau Lebih tepat lagi  GELOMBANG BIRU, Dipadang Sekolah SK Taman Inderawasih. Gamat dengan  kehadiran rakyat sekitar kawasan Parlimen Batu Kawan nie. Guan Eng mesti tido tak lena kerana ini adalah kawasan Parlimen yang dimenangi TKM1 Ramasammy pada 2008. Namun dengan kehadiran ini sudah pasti ada yang tidak kena dengan cara urus tadbirnya.

Rakyat khususnya kawasan ini mungkin dah muak dengan sikap diktator serta cakap tak serupa bikin. 


Dari gambar ini korang boleh lihat sendiri 20ribu yang hadir.


MKP Ayat Sempoi : kalau tak menang jugak BN kali nie tak tau lah.



1 comment:

Agent X said...

Kenapa ramai-ramai ni bro? Mcm mana lah apek tu nak tidur...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive