RAPID

Tuesday, February 12

AZHAR IDRUS APA KEJADAH NAK MENGUTUK ORANG LAIN........ISLAMLAH SANGAT........?


Ostad Mc D nie dah jadi pelawak la pulak..Mengutuk orang pandai tapi bila kena batang hidung sendiri pandai pulak cari alasan paling bodoh didalam dunia...Adakah Islam mengajar mengutuk orang lain sebagai pedoman...Makin lama makin songsang Ustad McD nie....

Sebab apa anak-anak muda banyak datang ceramah dia berbanding ceramah oleh ustaz lain yg cuma orang-orang tua je ? sebab anak-anak muda tu nak tengok dia punya lawak jenaka, BUKAN ceramah.

dah la tu dalam ceramah guna perkataan bodoh, bangang, gila, sakit jiwa. nak berceramah ni tak boleh selitkan unsur-unsur negatif macam perkataan2 tu. 

nak berceramah niat cuma satu je, untuk menyampaikan pesanan Allah. nak melawak boleh, tapi jangan sampai orang ketawa berlebihan sampaikan jemaah2 yg dgr ceramah tu tak dapat tangkap pesanan yg nak disampaikan sebab akibat lebih tertumpu nak tengok lawaknye je.


jom, mari kita fikir-fikirkan dan renungkan sejenak..



4 comments:

Anonymous said...

Dulu aku follow jugak kat youtube. Skang ni dah tak coz banyak bab2 kutuk dan sangka buruk kat orang. Suka buka aib orang.

Anonymous said...

Ostaz UAI nih kalau Nik Aziz menari Gangnam.. Terus ckp Gangnam nih tarian senaman.. Xharam.. Kalau ada pompuan pun xpa.. Pasai Nik Aziz dah menari.. Ish2.. Ulamak akhir zaman..

ZoRRo..

Anonymous said...

ustaz akhir zaman lah terkena kat batang hidung sendiri dia boleh koner 360 arjah

Anonymous said...

azhar idrus bukan ustaz tapi dia mempergunakan ISLAM demi kepentingan diri sendiri seperti yg dilakukan n.ajis, hadi amanat dan al-juburi

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive