exponegaraku

Thursday, February 21

BLOGGER KEPALA LUTUT KANTOI...................?


Gambar ini yang dikatakan Bekas Menteri UMNO minum arak apabila majlis perasmian  Air Asia X ke Shanghai..Memang depa Blogger kepala lutut aka penyokong Anwar Stor kunyit nie Bodoh tahap meroyan menyerang tanpa usul periksa..

MKP tahu otak depa nie letak kat lutut aje sebab tue bodoh terlampau. Mungkin tak pernah merasa atau   melihat "Sparkling Juice".Yang depa tahu hanya air Jampi Kaki Nik Ajis aje...seperti gambar dibawah..


Berbalik kepada "Sparkling Juice"ianya sama seperti Champage berbuih apabila dituang seperti didalam gambar diatas cuma tanpa alkohol berikut adalah fakta MKP ambil sebagai contoh :


Rupa bentuk botolnya macam mana?


MKP Ayat Sempoi : Kalau dah minum Air Suci Kaki Nik Aziz memang Bodoh jadinya.....Blogger tue dari Kelantan Jugak KE?Memang bodoh Mamat Kelantan nie...Keja Malas Asyik Nak Claim Credit Hasil Kerja Orang lain Aje...

3 comments:

Anonymous said...

tapi perbuatan tu tak elok..meraikan perbuatan orang kafir minum arak..sedangkan air mineral kalau diminum diniatkan arak pun haram dan berdosa, inikan pula meraikan cara2 org bukan islam dengan araknya..wallahuaklam

saya bukan penyokong PAS ea..

Matkilau penang said...

ulasan panjang lebar siap bukti lagi takkan bekas menteri ni e bodoh nak aibkan diri sendiri...

af@sf said...

Takkan pakai sparkling juice, pikir la

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive